غدیر ، روز اکمال دین

عید سعید غدیر خم مبارک باد


... الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتی‏ ... (مائده/3)

-----------------------------------------------
... امروز دینتان را کامل کردم ، نعمتم را بر شما تمام کردم ...
-----------------------------------------------

کنون دیـنـتان را به حد کـمـال             رساندم بدیـن اقـتـدار و جــلال
ادا کرده ام نــعـمـتم را تــمــام             ببخشیده ام بر شما این مقام
کنون بهرتان دیـن اسلام نـاب              که والاتـرین است شد انتخاب
ادامه مطلب ...

ذی الحجه؛ ماه حج و بهار بندگی

‹‹ ان‌ اول‌ بیت‌ وُضِعَ للناس‌ للذی‌ ببکه‌ مبارکاً و هدی‌ للعالمین‌ فیه‌ آیات‌ بینات‌ مقام‌ ابراهیم‌ و من‌ دخله‌ کان‌ امنا و لله‌ علی‌ الناس‌ حج‌ البیت‌ من‌ استطاع‌ الیه‌ سبیلاً و من‌ کفر فان‌ الله‌ غنی‌ عن‌ العالمین ››

 -------------------------------------------------------

کعبه،یک سنگ نشانی است که ره گم نشود  

حاجی! احـــرام دگـر بند،ببـین یـــار کجاست 

  ------------------------------------------------------- 

 

 

ادامه مطلب ...