شب قدر


quranwallpapers


مبادا لیله القدرت سرآید

گنه بر ناله ام افزون تر آید
مبادا ماه تو پایان پذیرد
ولی این بنده ات سامان نگیرد



ادامه مطلب ...

شهادت امام علی (ع)


شهادت مولای متقیان ،امام علی(ع) را تسلیت عرض می کنم.

quranwallpapers


چون تیغ ستم فرق على را بشکافت
خورشیدسراسیمه زمشرق بشتافت
خوناب شفق ز چشم خون پالا ریخت
چون کاسه چشمِ چشم حق پرخون یافت



ادامه مطلب ...

میلاد کریم اهل بیت ، امام حسن مجتبی(ع)

میلاد با سعادت کریم اهل بیت ، حضرت امام حسن مجتبی (ع) بر تمامی شیعیان و دوستداران آن حضرت مبارک باد.


پیامبر گرامی اسلام می فرمایند : «حسن (ع) از من است و من از اویم ؛ هر که دوستش بدارد ، خداوند دوستدار او است
ادامه مطلب ...

ویژه نامه ماه مبارک رمضان

فرارسیدن ماه مبارک رمضان بر تمامی مسلمین جهان مبارک باد

quranwallpapers


رمضان آمد و آهسته صدا کرد مرا           

                                                      مستعد سفر شهر خدا کرد مرا 


از گلستان کرم طرفه نسیمی بوزید   

                                                      که سراپای پر از عطر و صفا کرد مرا 


نازم آن دوست که با لطف سلیمانی خویش  

                                                       پله از سلسله دیو دعا کرد مرا 


فیض روح‌القدسم کرد رها از ظلمات 

                                                      همرهی تا به لب آب بقا کرد مرا 


من نبودم بجز از جاهل گم کرده رهی 

                                                      لایق مکتب فخر النجبا کرد مرا 


در شگفتم ز کرامات و خطاپوشی او 

                                                     من خطا کردم و او مهر و وفا کرد مرا 


دست از دامن این پیک مبارک نکشم 

                                                     که به مهمانی آن دوست ندا کرد مرا 


زین دعاهاست که با این همه بی‌برگی و ضعف 

                                                    در گلستان ادب نغمه سرا کرد مرا 


هر سر مویم اگر شکر کند تا به ابد 

                                                    کم بود زین همه فیضی که عطا کرد مرا 



برای دیدن تصاویر ویژه ماه مبارک رمضان به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب ...